Інтерпретація художнього тексту - предметна спрямованість свідомості,   процес осягнення своєрідності завершеного літературного твору, зафіксованого в тексті сприяє  реалізації змістових ліній літературного компоненту державного стандарту, а також розвитку знань, вмінь, навичок гармонійної конкурентноспроможної особистості:

  • Вміння вчитися як  готовність і можливість:

        будувати власну  навчальну програму на всіх наступних етапах навчання;

        визначати послідовність навчальних цілей, досягнення яких забезпечить  дієвість особистості;

        оцінювати власні ресурси і дефіцити в досягненні цих цілей;

        володіти розвинутою здібністю до пошуку джерел ліквідації дефіцитів.

l      Предметні знання що  стають інструментальними, тобто учень буде в змозі користуватися ними для того, щоб:

        знаходити взаємозв’язки;

        маніпулювати із складними  об’єктами;

        визначати і задавати умови збереження і перетворення об’єктів;

        вирішувати завдання в нестандартних умовах.

l      В області розуміння і мислення   створити позиційне бачення творів, що вивчаються, а також вміння співвідносити різні твори, їх компоненти, явища і факти, знакові форми.

l      В області діяльності  розвинути вміння перетворювати власний спосіб дій, що виражається в умінні: будувати ситуацію перевірки суджень;

        домислювати ситуацію дії до повноти умов її виконання; обмежувати судження умовами об’єкта;визначати умови можливостей досягнення результатів та обмеження досягненнь в залежності від умов діяльності.

В області комунікації розвивати здібність до ініціативної організації навчальних та інших форм співпраці, що виражається в умінні:

заохочувати людей до сумісної постановки цілей і їх досягнення;

розуміти і приймати іншу людину, надавати для неї допомогу в досягненні цілей;оцінювати свої і чужі дії у відповідності з цілями, можливостями, завданнями, нормами.

ВЕЛИКА МЕТА ОСВІТИ-

ЦЕ НЕ ТІЛЬКИ ЗНАННЯ.

А Й ДІЇ"

Герберт Спенсер

"Світова література -

мистецтво само-

вираження

за допомогою слова "

Акутагова Рюноске


"Читають всі, але далеко не всі вміють читати"

                 Ф.Варан

"Коли з'єдналися любов

і майстерність,

можна чекати шедевра. "

Джон Рескін