Навчання дітей в школі

передбачає не просте накопичення

 знання і фактів, а розвиток елементарного

 вміння користуватися тим, що пізнав


« Якщо візьмеш предмет байдуже, без співчуття, він неодмінно предстане  тільки в жахливій своїй дійсності, не осяяний якоюсь незбагненною, прихованою від усіх ідеєю» М.Гоголь

НАВЧАЛЬНА МЕТА:

·         Формування  читача  як високодуховної, інтелектуальної, соціально активної та творчої особистості.

·        Розвиток уміння орієнтуватися у світі мистецтва, здійснювати перенос досвіду літературних героїв, письменника для забезпечення власної траєкторії рості.

·        Осмислення духовної цінності та поетики художніх творів.

·        Формування рис успішного мовця і творчого читача із високим рівнем загальної культури, гуманістичним світоглядом, активною громадянською позицією.

РОЗВИВАЛЬНА МЕТА

         створення на основі  засвоєних літературних знань оптимальних умов для всебічного розвитку і реалізації особистості;

         формування національних і загальнолюдських цінностей;

         залучення учнів до найкращих здобутків духовної культури.

ВИХОВНА МЕТА

         пошук шляхів “навчати навчатися ”;

         розвиток життєвих компетентностей учнів для досягнення успіху

         розвиток вмінь самостійно аналізувати художній текст;

         реалізація проблемно-пошукової,

           дослідницької роботи учнів;

         адаптація дитини до умов сучасного життя;  

         формування творчої особистості.

ВЕЛИКА МЕТА ОСВІТИ-

ЦЕ НЕ ТІЛЬКИ ЗНАННЯ.

А Й ДІЇ"

Герберт Спенсер

"Світова література -

мистецтво само-

вираження

за допомогою слова "

Акутагова Рюноске


"Читають всі, але далеко не всі вміють читати"

                 Ф.Варан

"Коли з'єдналися любов

і майстерність,

можна чекати шедевра. "

Джон Рескін