Навчання дітей в школі
передбачає не просте накопичення
знання і фактів, а розвиток елементарного
вміння користуватися тим, що пізнав
« Якщо візьмеш предмет байдуже, без співчуття, він неодмінно предстане тільки в жахливій своїй дійсності, не осяяний якоюсь незбагненною, прихованою від усіх ідеєю» М.Гоголь
НАВЧАЛЬНА МЕТА:
· Формування читача як високодуховної, інтелектуальної, соціально активної та творчої особистості.
· Розвиток уміння орієнтуватися у світі мистецтва, здійснювати перенос досвіду літературних героїв, письменника для забезпечення власної траєкторії рості.
· Осмислення духовної цінності та поетики художніх творів.
· Формування рис успішного мовця і творчого читача із високим рівнем загальної культури, гуманістичним світоглядом, активною громадянською позицією.
РОЗВИВАЛЬНА МЕТА
• створення на основі засвоєних літературних знань оптимальних умов для всебічного розвитку і реалізації особистості;
• формування національних і загальнолюдських цінностей;
• залучення учнів до найкращих здобутків духовної культури.
ВИХОВНА МЕТА
• пошук шляхів “навчати навчатися ”;
• розвиток життєвих компетентностей учнів для досягнення успіху
• розвиток вмінь самостійно аналізувати художній текст;
• реалізація проблемно-пошукової,
• дослідницької роботи учнів;
• адаптація дитини до умов сучасного життя;
• формування творчої особистості.