У чому ж полягає діалектика педагогічної творчості? Чому просте копіювання кращих зразків продуктивного навчання не дає належного ефекту в інших умовах?Очевидно, не в тому, щоб примусити учнів механічно запам’ятати суму  зведень.


Необхідно злити в цілісну єдність творчу активність учителя і учнів, щоб школярі відчули себе творцями навчального процесу, учасниками сучасної педагогічної творчості, що забезпечує найкращий розвиток їхніх пізнавальних інтересів та здібностей


У посібнику запропоновані навчальні ігри,спрямовані на розвиток пізнавальної активності,уваги,пам’яті,уяви та фантазії дітей молодшого  шкільного віку.

Дібрані ігри - забави, ігри-задачі,  ігри-конкурси, змагання, рольові ігри допоможуть формувати творчу самостійність, уміння працювати в колективі та в групах.

Для вчителів  початкових класів та вихователів груп продовженого дня.

ВЕЛИКА МЕТА ОСВІТИ-

ЦЕ НЕ ТІЛЬКИ ЗНАННЯ.

А Й ДІЇ"

Герберт Спенсер

"Світова література -

мистецтво само-

вираження

за допомогою слова "

Акутагова Рюноске


"Читають всі, але далеко не всі вміють читати"

                 Ф.Варан

"Коли з'єдналися любов

і майстерність,

можна чекати шедевра. "

Джон Рескін