У чому ж полягає діалектика педагогічної творчості? Чому просте копіювання кращих зразків продуктивного навчання не дає належного ефекту в інших умовах?Очевидно, не в тому, щоб примусити учнів механічно запам’ятати суму зведень.
Необхідно злити в цілісну єдність творчу активність учителя і учнів, щоб школярі відчули себе творцями навчального процесу, учасниками сучасної педагогічної творчості, що забезпечує найкращий розвиток їхніх пізнавальних інтересів та здібностей
У посібнику запропоновані навчальні ігри,спрямовані на розвиток пізнавальної активності,уваги,пам’яті,уяви та фантазії дітей молодшого шкільного віку.
Дібрані ігри - забави, ігри-задачі, ігри-конкурси, змагання, рольові ігри допоможуть формувати творчу самостійність, уміння працювати в колективі та в групах.
Для вчителів початкових класів та вихователів груп продовженого дня.