ПРОЕКТНИЙ БЛОК

 

 

 

 

СТАТУТ

УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

Асоціації Дитячих Ініціатив 7- Б класу

 

 

Правління учнівського самоврядування, від імені учнів,

виражаючи суверенну волю учнів, дбаючи про забезпечення прав і свобод людини – учня, та гідних умов її життя,

піклуючись про зміцнення учнівського самоврядування в школі,

прагнучи розвивати і зміцнювати демократію у суспільстві,

усвідомлюючи відповідальність перед Богом, власною совістю, попереднім, нинішнім та майбутнім поколінням учнів,

приймає цей Статут –

основний закон учнівського самоврядування

Асоціації Дитячих Ініціатив 7-Б класу

 

 

 

СТАТУТ

 

Розділ І

Загальні засади

Стаття 1.Асоціація Дитячих ініціатив  класу – добровільне об’єднання учнів, мета якого – сформувати в дітях почуття господаря школи, класу, вміння співробітничати на принципах партнерства, гласності, демократизму.

Стаття 2.Асоціація Дитячих ініціатив  класу є організацією, що складається з людей, створена людьми і для людей, а учні є людьми!

Стаття 3.Асоціація Дитячих ініціатив  класу сприятиме покращенню рейтингу учнів класу.

Стаття 4.Символом Асоціації Дитячих ініціатив  класу є гімн,герб,прапор школи.

Стаття 5.Учнівське самоврядування відповідає чітко визначеній структурі .

 

Розділ 2

Права, свободи, обов’язки.

Стаття 1.Кожен, хто навчається в школі, має право:

-                    діяти на свій розсуд, вільно висловлювати свою думку, не ображаючи при цьому гідності і свободи інших;

-          подати свою пропозицію правлінню Асоціації Дитячих ініціатив  класу, висувати кандидатуру, а також самовисуватися і бути обраним в будь-якій  орган класу,школи;

-          брати участь в будь-яких сферах шкільного життя, ініцюювати будь-які форми цього життя (клуби, гуртки);

-          ставити питання про поведінку учня  класу, якщо той своїм діями порушує закони класу,школи;

-          вибирати профіль навчання, факультативи і додаткові заняття, мистецькі гуртки, студії;

-          не з’явитися на урок тільки за домовленістю з учителем або директором школи;

-          вимагати, щоб урок закінчувався відразу після дзвінка на перерву.

Стаття 2.Кожен учень зобов’язаний:

-          пройти курс навчання в школі;

-          подати документ, що пояснює його відсутність на уроках;

-          виконувати вимоги вчителя по підготовці до уроків;

-          дотримуватись норм статуту та законів школи.

Стаття 3.Положення про суд честі.

Захист честі і гідності учнів, викладачів і працівників школи покладається на суд честі.

           Суд честі обирається учнями  в класі. Склад суду затверджується класним керівником.

            Суд розглядає заяви подавачів не пізніше як через тиждень від дня подачі. Термін давності – 2 тижня від дня події.

            Справа розглядається в присутності обох сторін, за згодою подавача може розглядатися гласно.

            Якщо звинувачений не з’являється на суд без поважних причин, то справа розглядається без нього, а про рішення суду його повідомляє один із суддів.

            Якщо заява подавача стосується педагога чи працівника школи, суд приймає рішення про переговори суду з тим, кого стосується заява, або з директором чи його заступником.

            Звинувачений має право вимагати свідків ( 2 осіб), звертатися до  Голови Асоціації Дитячих ініціатив  класу про перегляд справи.

            Суд слідкує за тим , щоб справ велася коректно.

            Суд має право винести наступні рішення:

-          примирення сторін;

-          вибачення;

-          публічне вибачення;

-          попередження про виключення з школи;

-          недовіра викладачу чи працівнику школи.

Рішення суду публікується і в разі необхідності доводиться до відома директора, повідомляється на педагогічній раді.

 

 

Стаття 4.Повноваження Голови Асоціації Дитячих ініціатив  класу. Голова Асоціації Дитячих ініціатив  класу:

-      планує і веде збори Асоціації Дитячих ініціатив  класу ( чи призначає ведучих);

-          розповідає завдання між членами Асоціації Дитячих ініціатив  класу;

-          співпрацює з  класним керівником та  лідером АДІ ліцею;

-          виконує функцію зв’язку між учнями й адміністрацією школи, вчителями і місцевою громадою;

-          є лідером!

Стаття 5.Повноваження заступника голови АДІ

-          є його правою рукою;

-          за відсутності голови виконує його обов’язки;

-          очолює сектор;

-          допомагає голові виконувати його обов’язки;

-          щохвилини готовий перейняти обов’язки голови.

Стаття 6. Повноваження членів Асоціації Дитячих Ініціатив:

1.      Керують роботою окремих центрів.

2.      Особисто відповідають за основні напрямки роботи Самоврядування, наприклад:

-          міжшкільні контакти;

-          контакти з органами місцевого самоврядування;

-          класний прес-центр;

-           

-          телефони довіри.

3.      Збирають ідеї учнів  класу стосовно роботи самоврядування і представляють їх на засіданні АДІ.

4.      Представляють звіти стосовно   роботи центрів.

Стаття 7. Про захист честі та гідності учня школи, викладача і працівника школи.   Особистість кожного, хто працює чи навчається в школі, є недоторканою і ніщо не повинно загрожувати здоров’ю людини, обмежувати її права, ображати честь і гідність.

Образою честі і гідності людини є:

-          нанесення побоїв, побиття;

-          загроза, залякування і шантаж;

-          вживання образливих слів, кличок;

-          дискримінація за національними і соціальними ознаками;

-          глузування з фізичних недоліків;

-          поява в стані сп’яніння;

-          добровільне прийняття на себе функції раба (“шістки”);

-          здирство, вимагання;

-          крадіжка;

-          псування особистих речей інших людей;

-          брудні наклепи, плітки;

 

-          будь-які дії чи слова, що ображають честь, гідність іншої людини.

ВЕЛИКА МЕТА ОСВІТИ-

ЦЕ НЕ ТІЛЬКИ ЗНАННЯ.

А Й ДІЇ"

Герберт Спенсер

"Світова література -

мистецтво само-

вираження

за допомогою слова "

Акутагова Рюноске


"Читають всі, але далеко не всі вміють читати"

                 Ф.Варан

"Коли з'єдналися любов

і майстерність,

можна чекати шедевра. "

Джон Рескін